Οι υπηρεσίες κράτησης ταξί παρέχονται από την Global Transfer Services Ltd και το "Hotels and Rooms" δεν σχετίζεται με την παροχή των υπηρεσιών αυτών.

ΟΡΟΙ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΤΑΞΙ

Η Global Transfer Services Ltd με τις σχετιζόμενες εφαρμογές θέτει προς διάθεση (για τους χρήστες διαδικτύου, άμεσους πελάτες και επαγγελματίες τουρισμού) δεδομένα και υπηρεσίες που προσφέρονται από συνεργαζόμενα μέρη τα οποία συνδυαζόμενα δημιουργούν ένα σύστημα κρατήσεων πραγματικού χρόνου το οποίο επιτρέπει στον χρήστη την πραγματοποίηση κράτησης και προ-πληρωμής, μέσω διαδικτύου, των προσφερόμενων υπηρεσιών μεταφοράς από αεροδρόμια, λιμάνια και αλλού καλύπτοντας ένα μεγάλο αριθμό ευρωπαϊκών προορισμών.

Όλες αυτές οι υπηρεσίες και τα προϊόντα, διέπονται από τους παρακάτω όρους χρήσης. Με το να χρησιμοποιείτε τη παρούσα εφαρμογή/σελίδα αποδέχεστε ανεπιφύλακτα τους όρους χρήσης που την διέπουν. Επιπρόσθετα όλες οι υπηρεσίες που διατίθενται ως αποτέλεσμα χρήσης της παρούσας σελίδας / συστήματος (π.χ. υπηρεσίες ταξί, μεταφορές με λιμουζίνα, ταξιδιωτικές υπηρεσίες, μεταφορές από ιδιώτη οδηγό κλπ) διέπονται και από τους όρους χρήσης του εκάστοτε τελικού συνεργάτη (π.χ. της εταιρείας ταξί που κάνει την μεταφορά).

Η Global Transfer Services Ltd δεν μπορεί σε καμιά περίπτωση να θεωρηθεί υπεύθυνη για οποιαδήποτε θέμα τίθεται από την προσφερόμενη υπηρεσία του εκάστοτε τελικού συνεργάτη - μεταφορέα.

Σε περίπτωση που διαφωνείτε ή σε περίπτωση που δεν σας ικανοποιούν απόλυτα οι όροι χρήσης, (είτε ως μεμονωμένου πελάτη του διαδικτύου, είτε ως τουριστικού επαγγελματία), τότε δεν εξουσιοδοτείστε να χρησιμοποιείτε την παρούσα σελίδα/εφαρμογή κατά οποιονδήποτε τρόπο.

Διαδικασία Κράτησης

Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας κράτησης θα λάβετε αυτόματα 2 e-mails.

1) Email επιβεβαίωσης της κράτησης: Το e-mail επιβεβαίωσης της κράτησης αποστέλλεται αυτόματα μετά την ολοκλήρωση της κράτησης και είναι ευθύνη του πελάτη να μας ειδοποιήσει σε περίπτωση που δεν το λάβει καθώς και να ελέγξει ότι όλες οι πληροφορίες που αναγράφονται στο e-mail επιβεβαίωσης της κράτησης έχουν καταχωρηθεί σωστά από τον χρήστη. Όλες οι πληροφορίες που ζητήθηκαν κατά τη διαδικασία της κράτησης περιέχονται σε αυτό το e-mail επιβεβαίωσης της κράτησης. Οι πελάτες μας παρακαλούνται να εκτυπώσουν το e-mail επιβεβαίωσης της κράτησης καθώς επίσης και την απόδειξη για το αρχείο τους.

Οποιαδήποτε τροποποίηση στα στοιχεία της κράτησης υπόκεινται σε διαχειριστικές χρεώσεις (βλ. αναλυτικά κεφάλαιο : χρεώσεις τροποποίησης). Οποιαδήποτε ακύρωση υπόκεινται σε χρεώσεις ακύρωσης (βλ. αναλυτικά κεφάλαιο : χρεώσεις ακύρωσης) Σημείωση: Οι πληροφορίες της μεταφοράς αναγράφονται λεπτομερώς στο τελευταίο βήμα πριν την ολοκλήρωση της πληρωμής της κράτησης. Παρακαλείστε να ελέγξετε διεξοδικά σε τα στοιχεία της κράτησης σε αυτό το βήμα προς αποφυγή λαθών.

2) Απόδειξη πληρωμής: Μόλις ολοκληρωθεί η συναλλαγή σας και αποσταλεί το αυτοματοποιημένο e-mail επιβεβαίωσης της κράτησης η πιστωτική σας κάρτα θα χρεωθεί. Η συναλλαγή αυτή θα εμφανιστεί στον επόμενο λογαριασμό σας ως: "Global Transfer Services ltd". Επίσης, θα λάβετε αυτόματα την απόδειξη πληρωμής για την κράτηση, μέσω ενός e-mail, που επιβεβαιώνει την τραπεζική συναλλαγή.

Χρεώσεις τροποποίησης

A. Χρέωση τροποποίησης κράτησης για αλλαγές που γίνονται έως και έντεκα (11) ημέρες πριν την ημερομηνία διεξαγωγής της μεταφοράς του πελάτη είναι: 5 € (ευρώ) ή 4 GBP (λίρες Αγγλίας)

B. Χρέωση τροποποίησης κράτησης για αλλαγές που γίνονται από 10 έως 4 (τέσσερις) ημέρες πριν την ημερομηνία διεξαγωγής της μεταφοράς του πελάτη είναι: 7 € (ευρώ) ή 5,5 GBP (λίρες Αγγλίας)

C. Χρέωση τροποποίησης κράτησης για αλλαγές που γίνονται τις τρεις τελευταίες ημέρες (0 έως 3) πριν την ημερομηνία διεξαγωγής της μεταφοράς του πελάτη είναι: 12 € (ευρώ) ή 9 GBP (λίρες Αγγλίας) και θα πρέπει να σημειωθεί ότι για τις τροποποιήσεις ή τυχόν αλλαγές που θα ζητηθούν 48 ώρες πριν τη μεταφορά του πελάτη, η εταιρία δεν εγγυάται στον πελάτη ότι θα ικανοποιηθούν.

D. Σημείωση: Η εταιρία παρέχει στους πελάτες της την δυνατότητα αναστολής της κράτησης τους, καθώς και του δικαιώματος χρήσης αυτής εντός 6 μηνών από την αρχική κράτηση. Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν πραγματοποιήσει την μεταφορά του εντός προθεσμίας η εταιρία δε θα αποζημιώσει τον πελάτη. Η διαδικασία αναστολής μιας κράτησης θα κοστίσει στον πελάτη 15 € (ευρώ) ή 12 GBP (λίρες Αγγλίας). Ο πελάτης έχει δικαίωμα αναστολής της κράτησης του έως και 48 ώρες πριν την ώρα έναρξης της μεταφοράς. Ο πελάτης δεν έχει δικαίωμα να αναστείλει την μεταφορά του το τελευταίο 48ώρο πριν την ώρα έναρξης της μεταφοράς του. Ο πελάτης έχει δικαίωμα να αναστείλει την μεταφορά του μονάχα μια φορά.

Σημαντική σημείωση: Για τροποποιήσεις ή τυχόν αλλαγές που θα ζητηθούν εντός 48 ωρών πριν την έναρξη της κράτησης όπως επιπλέον όχημα, μεταφορές για διαδρομές που δεν περιλαμβάνονται στο σύστημα κρατήσεων κ.τ.λ. η εταιρία θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να εξυπηρετήσει τις ανάγκες των πελατών της αλλά δε μπορεί να εγγυηθεί την πραγματοποίηση τους.

Ακυρώσεις:

Οι τυχόν ακυρώσεις κρατήσεων θα πρέπει να γίνονται πάντα γραπτώς με e-mail.

Σε όλες τις περιπτώσεις ακύρωσης μιας κράτησης ο πελάτης θα χρεωθεί με το 5% του αρχικού ποσού της κράτησης καθώς επίσης και τις παρακάτω χρεώσεις ανά περίπτωση :

A. Για όλες τις ακυρώσεις μέχρι και 20 μέρες πριν την ημερομηνία της μεταφοράς ο πελάτης θα χρεωθεί με 15 € (ευρώ) ή 12 GBP (λίρες Αγγλίας) για έξοδα διαχείρισης.

B. Για όλες τις ακυρώσεις για το διάστημα από την 19 ημέρα μέχρι και τη 10 ημέρα πριν την ημερομηνία της μεταφοράς ο πελάτης θα χρεωθεί με 20 € (ευρώ) ή 15 GBP (λίρες Αγγλίας) για έξοδα διαχείρισης.

C. Για όλες τις ακυρώσεις για το διάστημα από την 9 ημέρα μέχρι και τη 2 ημέρα πριν την ημερομηνία της μεταφοράς ο πελάτης θα χρεωθεί με 25 € (ευρώ) ή 19 GBP (λίρες Αγγλίας) για έξοδα διαχείρισης.

D. Για όλες τις ακυρώσεις για τις τελευταίες 48 ώρες πριν την ημερομηνία και ώρα της μεταφοράς καθώς και για τις περιπτώσεις όπου ο πελάτης δεν εμφανιστεί στο σημείο έναρξης μεταφοράς η εταιρία δεν θα οφείλει καμία αποζημίωση στον πελάτη.

E. Σε κάθε περίπτωση ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα αναστολής της κράτησης του. (για περισσότερες πληροφορίες δείτε την παράγραφο: Χρεώσεις τροποποίησης)

Σημαντικές Επιπλέον Παρατηρήσεις:

Η εταιρία μας παρακολουθεί τις ώρες αφίξεως των πτήσεων οπότε θα σας περιμένουμε μέχρι να προσγειωθεί το αεροπλάνο σας, ανεξαρτήτως της καθυστέρησης που μπορεί να υπάρξει. Στην περίπτωση που ο οδηγός και ο πελάτης δεν καταφέρουν να συναντηθούν λόγω ανεπάντεχου συμβάντος στο καθορισμένο σημείο συνάντησης η εταιρία θα προσπαθήσει να επικοινωνήσει με τον πελάτη μέσω τηλεφώνου.

Ωστόσο είναι ευθύνη του πελάτη να παράσχει στην εταιρία ένα σωστό και σε ισχύ τηλέφωνο επικοινωνίας μαζί με τους απαραίτητους διεθνής τηλεφωνικούς κωδικούς, κατά τη διαδικασία της κράτησης, έτσι ώστε να είναι εφικτή η επικοινωνία με τον πελάτη. Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν παράσχει στην Global Transfer Services ένα σωστό τηλέφωνο επικοινωνίας τότε αυτομάτως αποδέχεται την ευθύνη επικοινωνίας με την εταιρία για οποιοδήποτε θέμα χρειαστεί ώστε να συναντήσει τον οδηγό του. Στην περίπτωση που η εταιρία αδυνατεί να επικοινωνήσει με τον πελάτη λόγω μη ισχύοντος τηλεφωνικού αριθμού και ο πελάτης εν συνεχεία δεν επικοινωνήσει με την εταιρία μέσω του 24ωρου τηλεφώνου εξυπηρέτησης πελατών που αναγράφεται στο e-mail επιβεβαίωσης της κράτησης τότε η εταιρία δε φέρει καμία ευθύνη για την μη διεκπεραίωση της μεταφοράς και συνεπώς δεν θα αποζημιώσει τον πελάτη.

Η αδυναμία του πελάτη να παρέχει στην εταιρία σωστές πληροφορίες για την κράτηση του (όπως: αριθμός πτήσης, τηλέφωνο επικοινωνίας, ώρα άφιξης κτλ) μπορεί να συντελέσει στη μη διεκπεραίωση της μεταφοράς καθώς η εταιρία θα έχει λάθος στοιχεία που δε θα της επιτρέψουν να παρέχει τις ζητούμενες υπηρεσίες. Είναι αποκλειστική ευθύνη του πελάτη να παρέχει σωστά όλες τις ζητούμενες πληροφορίες π.χ. (αριθμός πτήσης, ώρα άφιξης κ.τ.λ.) καθώς και να τις ελέγξει διότι σε διαφορετική περίπτωση δε θα μπορέσουμε να παρακολουθήσουμε την πτήση σας. Σε περιπτώσεις που ο πελάτης έχει δώσει λάθος πληροφορίες και για αυτό το λόγο δεν πραγματοποιηθεί τελικά η μεταφορά, η εταιρία δε φέρει καμία ευθύνη και δε θα αποζημιώσει το πελάτη.

Στη περίπτωση που ο πελάτης χρειαστεί παραπάνω οχήματα από όσα έχει ζητήσει κατά τη διαδικασία της κράτησης (πχ. Περιπτώσεις με μεγάλο αριθμό αποσκευών, εμφάνισης παραπάνω ατόμων κτλ) η εταιρία θα εκτελέσει την μεταφορά μισθώνοντας επιπλέον οχήματα. Η μίσθωση αυτή επιβαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη και η εταιρία θα προβεί στις αντίστοιχες χρεώσεις.

Σε περιπτώσεις που ο πελάτης ζητήσει μια διαδρομή η οποία δεν περιλαμβάνεται στο σύστημα κρατήσεων, που η εταιρία παρέχει μέσω των ιστοσελίδων της, τότε η εταιρία θα προσπαθήσει να ικανοποιήσει τέτοια αιτήματα αλλά δε δεσμεύεται για την τελική πραγματοποίηση τους.

Η τιμή χρέωσης για όλους τους προορισμούς περιλαμβάνει όλα τα κόστη, συμπεριλαμβανομένου και του χρόνου αναμονής του οδηγού μετά την άφιξη της πτήσης. Η εταιρία μας πάντα παρακολουθεί τις πτήσεις για τυχόν καθυστερήσεις στις αφίξεις ώστε ο οδηγός μας να σας περιμένει στο σημείο συνάντησης. Ωστόσο ειδικά στο Λονδίνο λόγω της πολιτικής των αεροδρομίων ο πελάτης έχει 1 ώρα δωρεάν χρόνου αναμονής μετά την άφιξη της πτήσης του. Μετά το πέρας της πρώτης ώρας ο πελάτης θα χρεωθεί 17 GBP (λίρες Αγγλίας) για κάθε μισή ώρα παραμονής του οδηγού στο αεροδρόμιο ώστε να καλύψει το κόστος της στάθμευσης.

Αποζημιώσεις:

Η Global Transfer Services Ltd σε καμία περίπτωση δεν αποζημιώνει ποσά που υπερβαίνουν το ποσό που έχει πληρώσει ο πελάτης στην εταιρία. Στην αναπάντεχη περίπτωση που η εταιρία δεν κατορθώσει να πραγματοποιήσει τη μεταφορά που έχει πληρώσει ο πελάτης, τότε ο πελάτης μπορεί να διεκδικήσει αποζημίωση που δεν θα υπερβαίνει το χρηματικό ποσό που έχει καταβάλει στην εταιρία για την εν λόγω μεταφορά.

Σημείωση: Για όλους τους προορισμούς για τους οποίους παρέχονται υπηρεσίες μεταφοράς από την εταιρία, οι οδηγοί διατηρούν το δικαίωμα άρνησης της μεταφοράς προς τον πελάτη για τις περιπτώσεις που ο πελάτης είναι μεθυσμένος, έχει επιθετική ή προσβλητική προς τον οδηγό συμπεριφορά. Σε αυτές τις περιπτώσεις η Global Transfer Services Ltd δεν θα αποζημιώσει τον πελάτη. Σε περιπτώσεις πρόκλησης ζημιών από τον πελάτη η Global Transfer Services Ltd διατηρεί το δικαίωμα να προβεί σε διώξεις, καθώς και να ζητήσει την αποζημίωση των όποιων ζημιών.

Ασφάλιση Αυτοκινήτων:

Όσον αφορά τα θέματα ασφάλισης που συνδέονται με τις παρεχόμενες υπηρεσίες (πχ οχήματα) δηλώνεται εδώ ότι η Global Transfer Services Ltd συνεργάζεται μόνο με οχήματα που καλύπτονται από την δια νόμου υποχρεωτική ασφάλιση τους και συνεπώς η ευθύνη βαραίνει το όχημα και τον ιδιοκτήτη του οχήματος που υπόκεινται στο εκάστοτε κρατικό νομικό και θεσμικό πλαίσιο.

Προστασία Δεδομένων:

Η Global Transfer Services Ltd διασφαλίζει το απόρρητο των προσωπικών δεδομένων που λαμβάνει. Οι πληρωμές μέσω του διαδικτύου προστατεύονται απο ssl certificates πιστοποιημένα από την Thawte international.

Πνευματικά Δικαιώματα:

Όλες οι υπηρεσίες, ο κώδικας, τα γραφικά και ο σχεδιασμός των ιστοσελίδων έχουν κατοχυρωμένα πνευματικά δικαιώματα χρήσης που προστατεύονται από τους νόμους πνευματικής ιδιοκτησίας. Οποιαδήποτε χρήση του περιεχομένου των ιστοσελίδων της Global Transfer Services Ltd χωρίς την έγγραφη συναίνεση της έρχεται σε αντίθεση με τους νόμους αυτούς και διώκεται ποινικά. Εκτός από την περίπτωση όπου η Global Transfer Services Ltd καθώς και οι συνεργάτες της συμφωνούν εγγράφως, δεν επιτρέπεται η χρήση του περιεχομένου που σχετίζεται με λογότυπα, εμπορικά σήματα, σλόγκαν, εμπορικών ή διαφημιστικών πληροφοριών.

Η Global Transfer Services Ltd διατηρεί το δικαίωμα να αλλάξει ή να τροποποιήσει τους παρόντες όρους χρήσης ανά πάσα στιγμή και χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Η χρήση της εφαρμογής υπόκεινται πάντα στους πιο πρόσφατους όρους χρήσης που είναι εμφανής και εν ενεργεία στο διαδίκτυο.